Dvanáct ztracených mužů

Možná jste někdo zaznamenal před rokem vznik mediálního projektu Hrot. Měl to být prestižní ekonomický týdeník. Jeho redakční základ vytvořili muži středního věku, kteří utekli z krachujícího týdeníku Euro. Hrot se uvedl dvěma počiny. „Genderově nevyváženou“ fotkou nové redakce na sociálních sítích – tucet pánů, nula žen. A marketingovou kampaní na BigBoardech vlivného pražského podnikatele Richarda Fuxy. Z jehož reklamních ploch na nás, mimochodem, před minulými volbami po celé Praze shlížel Andrej Babiš v bílé košili. Uplynul rok. A Hrot? Zdá se, že se to v něm trochu hrotí. Někteří figuranti z úvodní fotky již nejsou členy týmu. Virus a zavřené trafiky jistě nebudou důvodem redukce, první číslo týdeníku vyšlo loni v květnu při plném vědomí existence koronakrize. Celé mi to připomíná příběh deníku Impuls, dej mu Pámbu věčné spočinutí. Impuls vznikl na jaře roku 2003. Jeho příchod provázely vzletné řeči o novém, nezávislém médiu. Na tuto krásnou rétoriku nalákal do svých řad mnoho redaktorů z jiných novin. Ti pak hořce litovali a léta se soudili o nevyplacené mzdy, deník byl totiž brutálně ukončen již na podzim téhož roku. Týden před parlamentními volbami. Týdeník Hrot má ještě půl roku do voleb. Dožije se jich? -lib-

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email