PUBLIC RELATIONS MENTORING

Další služby

Public relations mentoring

Když se Odysseus v bájných dobách chystal do Trojské války, svěřil svou rodinu do péče Mentora, který měl za úkol ji vést k samostatnosti, zodpovědnosti a úspěchu. PR strategie není Trojská válka, i přesto se ale někdy může hodit rada, jiný pohled na věc, společný brainstorming a předání zkušeností. Moc rádi se s vámi o naše zkušenosti podělíme a pomůžeme vám.
Mentoring u nás funguje na principu techniky transakční analýzy, tedy jako rozhovor dospělého s dospělým. Nebudeme vás poučovat ani teoretizovat, ale společně půjdeme dopředu až k cíli, který se společně stanovíme.

Rozsah – 60 minut 4x měsíčně

Komu je mentoring určen: pro manažery v oblasti PR, marketingové manažery, marketingové ředitele a všechny ostatní, které zajímá oblast public relations.


Máte zájem o mentoring? Napište Petře.

budování značky pro neziskovky

Public relations koučink

K tomu, abychom jasně viděli, často stačí změnit směr pohledu. My se s vámi podíváme na váš problém, který se týká public relations, jinýma očima, posunem vás ke správné cestě a pomůžeme vám na ní vytrvat. Společně se budeme věnovat vašemu profesnímu rozvoji nebo rozvoji vaší společnosti.

Rozsah – obvykle 5 – 6 sezení o délce 60 minut v průběhu 6 měsíců nebo podle vašich individuálních potřeb a problému, který společně budeme řešit.

Komu je koučink určen: pro manažery v oblasti PR, marketingové manažery, marketingové ředitele, HR ředitele nebo manažery a pro všechny, kteří při své práci potřebují řešit otázku public relations a vnější i interní komunikace.


Máte zájem o koučink? Napište Petře.

Tisková zpráva

Workshopy na míru

Rádi vám připravíme tematický workshop ušitý na míru jednotlivcům či kolektivům vaší firmě či NGO.

Okruhy workshopů:

  • Mediální trénink na míru
  • Tisková zpráva a všechno kolem ní
  • Pravidla interní komunikace
  • Pravidla krizové komunikace
  • Jak zvládnout vystoupení v TV či rádiu
  • Jak se připravit na mediální rozhovory
  • Budování značky
  • Mediální praxe aneb co, jak a kam napsat
  • Cílové skupiny aneb co, jak, kdy, s kým a proč


Máte zájem o workshop na míru? Napište Petře.